lördag 31 oktober 2009

Halloween, Sith Lord från 2008

I år så har det blivit ett lugnt Halloween för mig, sitter hemma och myser med sambon och katterna.
Förra året däremot så var jag på fest och klädde ut mig till en Sith lord, köpte till och med en Light Saber. Ett under att jag lyckades ta mig hem med den eftersom alla killar, och då menar jag alla, blev som tokiga och ville låna den hela tiden.....
Jag köpte linser från Lensway, de heter Vader och är med styrka och resten kommer jag inte riktigt ihåg hur jag gjorde.
Jo för att kunna få en riktigt riktigt backslick så var jag tvungen att förbereda den lite så jag gick med backslick i 3 dagar innan och hade då på Halloween inte tvättat håret på kanske 5 dagar.
Folk stirrade ganska mycket på bussen kan jag säga...

8 kommentarer:

  1. Supercoolt!
    Tack för att du ville visa detta trots att årets Halloween inte verkar lika extremsminkad :)

    SvaraRadera
  2. Häftigt!! Jag skulle inte vilja möta dig i den utstyrseln en mörk halloweenkväll kan jag säga.

    Kram

    Syrran

    SvaraRadera
  3. Marie: Tack!

    Systeryster: Tackar så mycket, folk stirrade på bussen som sagt!

    SvaraRadera
  4. Grymt ju! Kul att du levde dig in så i din halloweenutklädnad också tycker jag:)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Du var med i min tävling om Bruno Banani-parfym. De vinnare jag drog har inte hört av sig så då drog jag nya, och då vann du!
    Du kan väl maila din adress så skickar jag herrparfymen till dig.
    grattis, Nina
    nina.johansson@aftonbladet.se

    SvaraRadera
  6. EmmaP:
    Tack tack. Jag hade väldigt roligt och har många spännande bilder men de bilderna knäptes relativt sent in på kvällen men en hel del alkhol i kroppen och det syntes så....Valde lite mer nyktra kort i stället. Älskade linserna!

    Nina: Woho!! Mail kommer på direkten!

    SvaraRadera