onsdag 9 september 2009

Shopping tips: E.l.f , frakt £1

E.l.f är ett märke som har snuskigt billiga saker som verkar vara otroligt bra. Jag har inte provat så mycket än men kommer defintivt att beställa mer därifrån!
Priset ligger mellan £1.50-£3.50 för det mesta.
Så just nu har de ett erbjudande att frakten endast kostar £1 om man handlar för £5 eller mer. Gäller fram till midnatt Fredagen 11/9!
Koden: UNOSHIP
Det blir också snäppet billigare om man betalar med pund än med svenska kronor.

Något som jag kan rekommender är Studio penslarna som är otroligt bra.
Jag har tre stycken: Powder brush, Compelxion brush och Contour brush. Super mjuka och lätta att jobba med, Powder brush använder jag istället för min kabuki borste till min mineral foundation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar