lördag 5 september 2009

Nubar Forest

Nästa lack att provas från Going green kollektionen var Forest som är ett grönt cremelack. Trodde ärligt talat att jag inte skulle gilla detta lack alltför mycket men jag hade fel. Det är helt fantastiskt och aldrig har jag fått så många komplimanger över mitt nagellack!
Appliceringen är som en dröm, glider lätt på, torkar fort och håller bra precis som med de jag har provat innan.

Going green är nog överlag en av mina absoluta favoritkollektioner måste jag säga för hittlills så har jag inte blivit besviken eller velat byta lack. Funderade faktiskt om jag skulle lacka om med Forest men jag har ju så många lack som jag ska prova nu så...


Nubar Forest finns att köpa hos Nailshop för 99 kr eller också kan man köpa hela kollektionen för 613 kr och då får man alla sex gröna lack + baslack och toplack.
Nailmail kommer också att ha Going Green i november så då kan man också passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar