onsdag 23 september 2009

Nu fungerar det!!

Ja mitt bredband hemma alltså, det har ju strulat sen jag gick över till comhem. Vissa sidor har helt enkelt inte fungerat, fastnar på tolka värden. Det trådlösa har överlag fungerat bättre så pojkvännen har bara upplevt mindre problem medan jag från min dator kanske kunde kolla mina mail....
Nu verkar det fungera, har inte fått felmeddelande på två dagar så jag hoppas att det håller i sig så att jag kan börja blogga mer igen. Saker har också börjat lugn ned sig på jobbet men i helgen så lär det bli stressigt då jag ska först stå dörrvakt på en auktionsfirma och sedan så ska jag också kopiera upp underlag för budgivningen så det ska bli intressant.

Börjar känna mig lite amerikansk med alla mina jobb, har tre nu.....Skulle vara sååå skönt med ett heltidsjobb. Jag hoppas hoppas att jag får positiva svar från dem som jag senast var på intervju hos, de skulle höra av sig till alla sökande under början av denna vecka och det är redan onsdag....

Kommer att komma något inlägg under dagen och förmodligen nått ikväll också. Har en hel del på lut. Sminkningar, naglar, shopping och recenssioner som jag inte har visat.

2 kommentarer:

  1. Fruktansvärt trist med bredbandsproblem!
    Jag hoppas du hittar en balans mellan alla dina tre jobb, så du förhoppningsvis hittar lite tid att blogga.... :)

    SvaraRadera
  2. Det är ett elände när det krånglar!!

    SvaraRadera