lördag 5 september 2009

Make Up Stores Visning på Berns: Czarinna

Jag vann en biljett till Make up Stores visning på Berns i Stockholm av Bjooti och i onsdags så var det dags. Det var sjuk mycket folk som var där och det var otroligt skönt att ha biljett då man hade en lite kortare kö. Själva visningen hölls inne i spegelsalen på Berns där man hade byggt upp en runway för modellerna. Lyckades ta en plats ganska nära scenen. Kläderna som var specialsydda för detta tillfälle var helt otroliga...Och smyckena..... Gillar ju bling och glitter så att det var så pass mycket strass...det gillade jag! Czarinna som Make up Stores höstkollektion heter är inspirerad av tsartidens prakt och glans och jag kan bara säga att det är synd att det finns så få tillfällen som man kan klä upp sig så. Efter att de hade stängt den visning vi var på så var det en visning för speciellt inbjudna och pr-folk, den hade varit rolig att gå på!!

Såg en del beautybloggare också i vimlet, nämligen: MetalBarbie, Marinamake och Yta.

När jag såg allt folk som var där så misstänkte jag att gåvopåsarna skulle vara ganska hmmm dåliga eller inte så mycket att hurra för och ja det stämde ju bra. Man fick lite prover på MUS skincare, Alcazars singel, reklam och M Magazine. Det sist nämda var väl det enda som var roligt tycker jag, otroligt snygga bilder!
Sedan så kunde man ju också köpa MUS produkter till kraftigt reducerat pris och gudars vilken trängsel! Efter mycket om och men, lång kötid och mycket trängsel så var jag framme vid bordet med smink. Jag plockade på mig fyra ögonskuggor: Rec (denimblå m skimmer), Khaki Gold, Nectar (aprikos) och Jubilee (svart m guldglitter) för 200 kr vilket känndes som ett kap. Jag ska ta bilder imorgon och lägga upp. Samt då att jag köpte ett serum: Firm Serum för 100 kr. Håller på att prova den för fullt men än så länge så känns den bra!
Kunde ju inte låta bli lite annan shopping i Sthlm heller, blev lite grejor från MAC och så men kommer mer om det senare.

Så över till lite bilder från Eventet. Bilderna är kanske inte så toppen bra för min kamera är inte den bästa och tycker inte så mycket om att folk rör sig, inte heller uppskattade min kamera ljuset men men...Lite får ni ju se i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar