måndag 10 augusti 2009

Tävling hos Micromiss

Micromiss har denna underbara tävling där man kan vinna den troligt goda parfymen Kristall från Make up Store.
Jag är definitivt med och tävlar, är du?
Har luktat på denna parfym när jag har varit inne på Make up Store och den luktar helt underbart och håller med Linda om att det är en av de godaste som jag sniffat på.
Så skynda er nu över till Micromiss och var med du också!!

Nedan kommer hennes inlägg:

Nu är det ÄNTLIGEN dags för tävling!
=D

Tävlar nu ut 10 st Kristallparfymer från Make Up Strore! =D
Kristall är en eau de parfume och en av mina favoritdofter då den känns väldigt lyxig och sensuell!
Doften kostar 395kr ord.pris i butik, och kommer i en box med en doftboll för känsliga som vill kunna "ta av sig" parfymen.


Tävlingsregler:
- För att tävla måste du ha en blogg/bilddagbok som jag kan se.
- Skriv till mig ATT du är med och tävlar, varför just DU ska vinna, och varför DU är/skulle vilja bli trogen kund hos Make Up store!, skriv även en direktlänk till tävlingsinlägget så jag kan kika in på er blogg!
- Kopiera detta inlägg+bild, klistra in i din blogg/bilddagbok och skriv att du är med och tävlar om denna underbara doft hos mig (micromiss)!



Doftnoter:
Toppnoter: Bergamott, mandarin, fruktkocktail
Hjärtnoter: Jasmine, persika, sandalblomma
Basnoter: Patchouli, vanilj, sandalträ, Mysk, Amber



Tävlingen pågår till fredagen den 14 Augusti!
Lycka till!
Kom ihåg att det är hela 10 stycken vinnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar