söndag 2 augusti 2009

Söndagssug v.31


Jag hakar på Bjooti här eftersom hon undrar vad vi suktar efter denna söndag.
Oj vart ska jag börja?? Jag suktar efter ganska mycket denna söndag men om jag bara ska välja några saker...

MAC Smooth Merge, ett Mineralize Skinfinish Trio som släpptes med Colour Craft kollektionen.
Såå fin, jag har hört att den ska vara ganska glittrig men på den swatches som jag har sett på Specktra och på andra bloggar så ser den helt underbar ut. Kostar 300 kr.
Bilden är lånad från Temptalia.

MAC Via Vento, ett otroligt fint dazzleglass från Euristrocrats II. Via vento är ett ljullila läppglans med blått glitter i sig. Alla bilder och swatches som jag har sett på Via Vento säger att jag helt enkelt måste skaffa detta. Euristrocrast II släpps i Sverige den 15 augusti och Dazzleglassen kostar 205 kr.
Bilden är lånad från Temptalia.

Benefit Powder Pop! palett som innehåller Dandelion, Dallas och Hoola. Alltså två rouger och ett bronzing puder. Kostar 122 kr just nu på Strawberrynet.

Benefit Valley of the Stars Mini Iridecence Kit som innehåller High Beam, Moon Beam, ett gloss och två ögonskuggor för 199 kr, också Strawberrynet.

Borstset från Sigma, $64. Detta är deras Professional brushes complete set, vilket ser ut att vara de flesta borstar som jag skulle kunna behöva.

Nagelacken Mint Green och Pink Flamingo från Barry M, så otroligt somriga men kommer också att funka i hösten om man ska gå på vad som har synts på Catwalken.

Ja som ni kan se så är detta ju en hel del men men....Jultomten kanske kommer tidigare i år, jag hoppas på det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar