söndagen den 30:e augusti 2009

Sjuk och lite smått ynklig

Ja det skulle kunna sammanfatta min helg....Jag har tokförkyld och känner mig allmänt ynklig. Kan inte bocka mig frammåt utan att det känns som om huvudet ska sprängas, har ont i bihålorna, tänderna och huvudet. Var och jobbade igår och det var inte bra, blev sämre....Nu är fråga om jag borde jobba imorgon?
Enligt sjukvårdsupplysningen så lider jag av svällda slemhinnor i bihålorna så jag ska ta värktabletter, sinova och nässpray. Tack för det rådet, det har jag ju gjort sen jag blev förkyld!

Min dator har ballat ur också, skärmen har flimrat ett tag så nu är den inne på lagning. Har fått lånat en annan skärm men den verkar inte vilja fungera då mitt grafikkort har DVI uttag och den har VGA så jag köpte en DVI till VGA konverterare men det hjälpte inte heller.... Nu slåss jag och pojkvännen om hans bärbara istället.

Så jag kommer nog att lyckas sno till mig datorn så att jag kan posta lite inlägg men jag tror inte att det kommer att komma några sminkningar på ett litet tag i alla fall men jag har lite planer på annat så...

Nu ska jag krypa ned i sängen igen och vila en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar