tisdag 4 augusti 2009

Nyshoppat: Urban Decay Get Baked



Idag fick jag hem en leverans från HQHair, som är en brittisk webshop, där jag nu i slutet på juli passade på att beställa en palett från Urban Decay.
Jag har velat ha Get Baked sen jag såg den hos Bjooti, men priset på den skrämde mig lite eftersom jag inte har alltför mycket pengar att röra mig med så 295 kr kände jag inte riktigt för att lägga ut.
När jag däremot hittade den på HQHair samtidigt som de hade en rabatt så kunde jag helt enkelt inte låta bli £15 kostade den där och sen var det 20% så..!!!
Jag är så glad att jag äntligen har den för den är så otroligt vacker, älskar färgern.
I paletten så ingår skuggorna: Twice Baked, Half Baked, Flipside och Baked samt en mini Sin primer potion och Mini 24/7 glide on penna i färgen Bourbon.
Flipside var den skugga som jag trodde jag skulle gilla bästa men jag måste säga att Baked är den stora favoriten, vilken fantastisk färg!!
Här nedan så är de swatchade på min hand. Uppifrån ocn ned: Twice Baked, Half Baked, Flipside och Baked. Brevid så syns pennan Bourbon.

Kunde ju inte heller låta bli att prova dem på locket så här kommer en i alla hast ihopslängd sminkning.

3 kommentarer:

  1. Den där paletten har jag också varit sugen på under sommaren... färgerna ser verkligen underbara ut! Hur sitter skuggorna? Smuliga? Krämiga?

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Fint skimmer och perfekta färger till dig!

    SvaraRadera
  3. Skuggorna verkar sitta riktigt bra och är ganska krämiga tror jag. Ska tänka på det nästa gån jag använder dem.
    Tycker paletten är otroligt snygg och älskar färgerna.
    Sminkan: Tackar! de är såååå fina.

    SvaraRadera