måndag 3 augusti 2009

Nyshoppat: Sonya Color Collection



När jag var uppe i Hälsingland sist så var jag på sminkparty för märker Sonya Color collection, som är Forever Livings sminksortitment. Jag gillar Forvevers aloe produkter så jag tyckte att det skulle bli spännade att kika närmre på deras smink. Måste säga att jag blev postitivt överraskad. Läppstiften och ögonskuggorna verkade väldigt bra så jag beslöt mig för att köpa några produkter för att testa mer. Två läppstift, ett läppglans och en ögonskugga blev det. Nedan ser ni swatches på de tre läpprodukterna. Från vänster till höger: Hologram, Prosche Red och Vanilla Pearl.
Läppstiftet Hologram är riktigt läckert, ser vitt ut men på läpparna så skiftar det lite åt rosa, gör sig absolut bäst ovanpå ett annat läppstift.

Läppstiftet Porsche Red är ett otroligt fint rött läppstift som går åt blått, vilket jag har letat efter. Det är krämigt men matt så helt perfekt i mina ögon! Den verkar också sitta otroligt bra men jag återkommer med mer om det.

Läppglanset Vanilla Pearl, ett otroligt fint gloss som passar otroligt bra över Porsche Red.
Ögonskuggan Hologram som är vit men skiftar åt rosa och lila.
Ned kan ni se sminkningen som jag gjorde på partyt. Jag har Porsche Red och Vanilla Pearl på läpparna. Ögonskuggorna Purple Rain över hela locket och Phantom o globlinjen. Hologramögonskuggan är använd som highlighter och vid inrre ögonvrån.

1 kommentar:

  1. Vad kul med ett nytt märke som dessutom verkar bra! Alltid extrakul när man hittar pärlor lite oväntat sådär:)

    SvaraRadera