fredag 28 augusti 2009

Nyshoppat: Nubar Modern Matte Collection

Som jag har väntat på denna kollektion!
Matta nagellack är väldigt moderna denna höst och de allra flesta nagellackstillverkare verkar hakat på trenden. De första matta nagellack som jag såg var ManGlaze som är otrolig snygga lack som egentligen är gjorda för män men jag har ännu inte skaffa mig några tyvärr men det kommer. Det jag vill ha från matta nagellack är att de ska ha ett visst skimmer i sig så att de inte blir så "platta" och Nubar Moderna Matte har verkligen lyckats med det. Otroligt snygga lack som har ett visst skimmer i sig och som är snygga både utan toplack (matta) eller med toplack (blanka)och frägerna.....Verkligen linafärger! Ser otroligt mycket fram emot att prova dessa men jag ska först gå igenom Going Green kollektionen.
Nubar Moderna Matte finna att köpa hos Nailshop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar