tisdag 25 augusti 2009

Nubar Wildlife

Nästa lack från Going Green kollektion att test är det duochroma Wildlife.
Ingen kan göra duochroma lack som Nubar, de är helt enkelt bäst på det och Wildlife är inget undatag. Detta kan nog vara min favorit av hela kollektion men eftersom det är den andra som jag testar så vill jag inte riktigt ropa hej än. En sak är säker i alla fall och det är att jag har haft svårt att inte titta på mina naglar....Så vackert lack!
Otroligt lätt att applicera och torkar snabbt. Täckande på ett lager men jag gör tre av bara farten.

Nubar Wildlife finns att köpa på Nailshop och kostar 99 kr, man kan också köpa hela kollektionen för 613 kr och man får då alla sex lack plus toplack och baslack.
Nailmail ska också ha dessa i November så då kan man också passa på!

1 kommentar:

  1. Har också Wildlife på klorna nu. Och vet du, det är andra lackningen jag har på! Det var så vackert att när det började skava tog jag bort och la på nytt direkt igen!! DET säger en del om hur vacker jag tycker det här är, med flera Nubar oprovade och en hel del andra.

    SvaraRadera