fredag 28 augusti 2009

Nubar Reclaim

Så nästa lack att provas från Nubars Going Green kollektion är Reclaim som är ett holografiskt lack. Precis som de andra lacken så är appliceringen helt underbar, den glider på lätt och blir täckande och jämn på två lager (ett kan nog också fungera) men jag har som vanligt tre lager.
Reclaim är också ett av få holografiska lack som jag har provat som sitter ordentligt på mig och inte behövs lackas om efter en dag. Den har en väldigt fin nyans, lite vårgrön sådär och det holografiska är inte supertydligt men fullt tillräckligt. Min favorit är nog fortfarande Wildlife men jag tror inte att jag kommer att kunna placera de andra i någon rangordning.

Underbara lack helt enkelt och jag älskar verkligen denna kollektion!


Nubar Reclaim finns att köpa hos Nailshop för 99 kr eller också kan man köpa hela kollektionen för 613 kr.
Nailmail kommer också att ha Going Green i november så då finns också tillfälle att införskaffa denna superfina kollektion.

1 kommentar: