tisdag 18 augusti 2009

Nubar Earth

Den senaste veckan så har det otroligt vackra lacket Earth från Nubars Going Green kollektion prytt mina naglar. Eart är som sagt ett otroligt vackert grön lack med blått skimmer i sig och beroende på ljus så skiftar det från grönt till blågrönt (teal kanske?).
Lacket är super lätt att lacka med och två lager räcker absolut men jag målar tre av bara farten, det torkar också bra och hållbarheten är super.
Vad kan jag säga annat än att jag älskar detta lack!!!
Den översta bilden är tagen inomhus i lysrör och då syns det gröna mer medans den nedre bilden är tagen ute i solljus vilket tar fram det blåa i lacket.
Nubar Earth finns att köpa på Nailshop för 99 kr eller också kan man köpa hela kollektionen plus top- och baslack för 613 kr. Jag är förälskad i hela kollektionen kan jag säga. Nailmail kommer att ha Going Green i november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar