torsdag 13 augusti 2009

Nailmail: Rescue Beauty Lounge

Ja jag hade ju sånt problem att välja ut och egentligen så borde jag kanske inte ha beställt några
men jag kunde helt enkelt inte låta bli och jag är faktiskt glad över det.
Rescue Beauty Lounge har otroligt fina lack men fruktansvärd frakt då de bara skickar med FedEx, tror den låg på $38... Jag skulle alltså behöva köpa ganska många lack för att det ska kännas som att det lönar sig.
Jag lyckades begränsa mig till 6 st lack. Jag brukar för det mesta hoppa över cremelack då jag tycker att de tenderar att bli lite platta på nageln men dessa cremelack är riktigt snygga. Grunge är den färg som är helt otypisk mig men som jag tänkte att jag skulle bställa dels för att jag inte har något liknande och dels för trots att Grunge är neutralt så är det också lite ovanligt och fräckt. Nu när lacket kom så ser jag att det är lite skimmer i det men är tveksam om det syns på naglarna. Locavore och Frugalista är precis som jag misstänkte helt fantastiska!!

Purple Haze och Grunge
Recycle och Bruise

Locavore och Frugalista
titta på vilket otroligt glitterlack....Helt fantastiskt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar