torsdag 27 augusti 2009

Make Up Stores Visning

Igår så fick jag ett mail från Bjooti att jag hade vunnit en biljett till Make up Stores visning den 2 september kl 17.30 på Berns i Stockholm.


Make up Store har en visning med sin höstkollektion Czarinna, som har inspirerats av tsartidens prakt och kläderna som modellerna kommer att ha är speciellt framtagna för denna visning.
Man kommer också att få chansen att köpa Make up Stores produkter till reducerade priser och alla som kommer får också en lite gåvopåse.

Man kan också köpa biljetter där och de kostar 100 kr, läs mer hos Make up Store.

Låter helt fantastiskt tycker jag och blev så glad att jag vann! Satt hemma och tyckte synd om mig själv för att jag var sjuk när jag fick mailet från Katarina och mådde genast lite bättre!
Frågan är nu vad ska jag ha på mig? Vilka skor ska jag ha och hur ska jag sminka mig??

3 kommentarer:

  1. oj! det låter skitballt! hade också velat gå :D

    SvaraRadera
  2. Grattis, ha det så roligt! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis!

    Skicka mig gärna ett mail till malte.jansson@adtraction.com så ska jag tipsa dig om hur du kan tjäna mer pengar på bloggen.

    / Malte

    SvaraRadera