måndag 24 augusti 2009

IaMias: Är ni sugna på prover på BarryM Dazzledust?

Genom Maya Makeupoholic så såg jag att en internetshop IaMias, som är ny för mig, erbjöd gratis prover på Barry M Dazzledust.
Barry M är ett brittiskt märke som jag har varit sugen på att prova ett tag och särklit dazzledusten eftersom så många säger så bra om dem.
Så jag blev väldigt när jag upptäckte IaMias! Man kan därifrån beställa 3 st prover på Dazzledust coh tre prover på GloMinerals foundation.
Från BarryM Dazzledust så beställde jag:
Winter Berry, Parrot och Teal.
Jag har inte använt dem än men gjort en snabb swatchning på handen och de verkar otroligt bra. Super pigmenterade och glider lätt på. Teal blev ganska tunt lager så den är mörkare i verkligheten.

Sedan beställde jag också tre prover från GloMinerals
Sheer Tint Base Neutral, Liquid foundation Beige Light och Liquid foundation Natural Fair.
Har inte provat någon av dem än men Natural Fair är nog den som ser ut att passa bäst.
Fick också två extra prover med och det är på dushgel från Tulipán Negro i Caramell och Aleo/Jojoba. Otroligt generöst och de luktar helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar