torsdag 27 augusti 2009

En sån där lista

Jag hakar på Sublimt och hennes lista idag. Blev tokförkyld igår så det är därför det har varit lite tyst här på bloggen och det kommer nog inte bli så mycket sminkningar förrän mina ögon slutar rinna och näsan att vara så röd....Naglar kommer det däremot att komma senare samt lite shoppingtips.
Men nu över till listan.

ALLMÄNT…
Namn:
Lina Flygerfeldt
Piercingar: öronen då
Tatueringar: Japp Horusöga i svanken och vill ha fler
Längd: 169 cm (169,5 cm om man ska vara petig....)
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej men ibland att jag vore någon annastans...
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ja
Vilket shampoo använder du: Naturelle Houng
Vilken parfym använder du: Hugo Boss Intense
Vad är du rädd för: Insekter, speciellt de med spröt som flyger också...
Gillar du att tvätta: Jo
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har aldrig åkt faktiskt men jag tror inte det

SENASTE…
Film du hyrde:
Oj det är så längesen så det minns jag inte
Film du köpte: Hmm Indiana Jones and the kingdom of crystal skulls
Låten du lyssnade på: Papa Roach Hollywood Whore (lyssnar på Bandit på jobbet)
Låten du hade på hjärnan: Lovegame Lady Gaga och Gaybar Electric Six
Låten du laddade ner: Mutation med Collide
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: So you think tou can dance
Personen du tänkte på: Mamma

FAVORIT…
Mat:
Squachgratäng tror jag men det finns så mycket.....
Låt: For whom the bell tolls Metallica
Sak att göra: Umgås, läsa, mysa, dansa, shoppa....måste jag välja
Sport: är inte så mycket för sport.....Fotbolls VM i så fall att titta på då, utöva...hmmmm.....Basket kanske
Dryck: Coca Cola
Kläder: Klänning eller Jeans
Film: Sagan om Ringen triologin, Star Wars (alla sex) eller Braveheart
Bil: Vill ha en ny fin bil...Citroën eller Volkswagen kanske ( Porche Speedster 56 som Dylan I Beverly Hills har är en fantasi annars...)

ANTAL…
Gånger du varit kär:
Oj många gånger om man räknar från mellanstadiet och framåt..
Förälskad: På riktigt så 4 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: En gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Två gånger kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger
Ärr du har på kroppen: Oj jag får ganska lätt ärr så jag har ett antal småärr som jag inte har räknat men större ärr så är det tre tror jag.... Varav det fulaste är mitt TBC ärr (efter vaccineringen....) som iofs ingen annan än jag lägger märke till

SENASTE…
Bok du läste:
Arvet efter Ann Boleyn
Personen du fick mail av: Katarina aka Bjooti
Personen du fick brev av: ComHem
Personen du fick sms av: Åsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nångång i mitten av Juli och då räknar jag hela min familj som mina föräldrar och syskon som bor 30 mil härifrån.

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag:
Vaknat, snörvlat, släpat mig till jobbet och ja inte så mycket mer
Var det kul: Nej det kan jag inte påstå
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6.05 och 11.30 ( om jag är ledig så sover jag tills jag vaknar och eftersom jag är en kvällsmänniska så blir det ofta 02-03 innan jag lägger mig så då blir det inte att jag vaknar förrän 11.30 eller så..)
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Dansa och öva inför uppträdande på kulturnatten
Är du seriös: Ofta
Vad är du allergisk mot: Antibiotika och laktos
Var har du ont: Lite överallt just nu, huvudet, nacken, bihålorna, halsen...mest pga förkylning men eftersom jag har wiplash så är nacken och huvudet ganska normalt att jag har ont i.
Använder du hårspray: Ja absolut
Kan du stå på händer: Absolut inte
Favoritserie: True Blood, Bones, CSI Las Vegas, CSI Miami, NavyCIS, Grey's Anatomy, Sex in the City, Lipstick Jungel och City akuten. Måste jag verkligen bara välja en?

1 kommentar: