måndag 13 juli 2009

Twinkle Eye shadow Make up Store

Jag gillar glitter, har inte så mycket glitter till ögonen dock eftersom jag brukar tycka att det är lite besvärligt men jag gillar det. Glitter kan piffa upp vilken look som helst.
En av mina favoriter på glitterområdet är Make up Stores Twinkle Eye shadow och den är helt klart super, den är också lätt att doser efter smak alltså mycket eller lite glitter.
Denna ska tyvärr utgå ur Make up Store sortiment och de rear ut dem för fullt just nu och jag tror att de kostar 72 kr men jag kan ha fel.... 145 kr är i alla fall fullrpis för dem.
Jag har bara två stycken tyvärr och tror nog inte att jag kommer att hinna köpa flera....
De jag har är Arabian, lila, och Aztec, guld. Arabian köpte jag på rea här i Uppsala och de hade inte alltför många kvar men idag var jag in och såg att de hade andra färger än sist.
De som jag skulle vilja ha är Atlantis (blå), Amazon (grön) och Amour (rosabeigepersika), skulle ju inte tacka nej till någon av dem men dessa är högst på min lista!
Så passa på nu innan det är försent om ni som jag älskar glitter!

2 kommentarer:

  1. Oooh, den där guldglittriga var riktigt snygg!

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar dem är såå synd att de ska utgå! Jag tror inte att den guldiga finns kvar i Uppsala men snarlik nyans har jag för mig att jag såg. Önskar att man kunde köpa upp ett gäng!

    SvaraRadera