torsdag 16 juli 2009

Sally Hansen Edgy Turqouise

Sally Hansens Hard as Nails Extreme Wear i nyansen Edgy Turqouise är enligt mitt tycke mer grönt än turkost men otroligt snyggt! Jag fyndade denna och Blue it på tradera tidigare i sommar men har inte kommit för att använda dem förrän nu helt nyligen. Har haft på mig detta lack nu i några dagar så det har slitits lite grann som ni kanske ser.
Lacket är nog inte så värst snabbtorkat men å andra sidan så har jag fyra lager vilket inte alls behövdes eftersom lacket täcker efter två tycker jag men eftersom jag klantade till det hmmm två gånger så blev det fyra lager och då torkade det segt.
Sally Hansen är ett toppenmärke och jag önskade att det gick att få tag på här, det finns så många fina lack därifrån som jag skulle vilja testa!
I vilket fall som helst så är Edgy Turqouise otroligt snyggt och det är lite svårt att inte stirra på naglarna tycker jag.

5 kommentarer:

  1. Verkligen en het färg! Gillar hur det verkligen reflekterar ljuset och verkar vara ett par nyanser ljusare än det är. Ser nästan lite dimmigt ut, skithäftigt!

    SvaraRadera
  2. Otroligt läckert! SH har verkligen bra lack!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt, men precis som du säger mer grönt är turkost. Och ja SH är ett supermärke, min favorit på nagelprodukter just nu faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Älskar verkligen Sally Hansens nagellack och önskade att de fanns att få tag på i Sverige.....

    SvaraRadera
  5. På tradera kan man hitta sally hansen lack ibland! Billigt å bra då med :)

    SvaraRadera