tisdag 14 juli 2009

Rescue Beauty Lounge: Sista dagarna att anmäla sig till Nailmail för utskick av RBL

Tänkte bara att jag igen skulle slänga ut den påminnelse om att Nailmail just nu erbjuder Rescue Beauty Lounge.
RBL är ett amerikanskt märke som inte går att få tag på här i norden, utan man får beställa från deras hemsida. Det brukar dock bli en ganska dyr historia då lacken kostar $18 och sen tillkommer också frakt och säkerligen tull också, har för mig att om man beställer 3 lack och åker på tull så brukar det landa någonstans kring 700 kr. Så om man är sugen på detta märke så är detta ett bra tillfälle att anmäla sig till Nailmail! Hos Karin på Nailmail så kostar RBL;3 lack 409 kr, 6 lack 769 kr och 9 lack 1139 kr och man kan antigen välja någon av stiltyperna: Classic, Vamp eller Edgy eller välja helr fritt från RBLs sortiment. Om man uppger mitt namn: Lina Flygerfeldt eller mitt kundnr: 31 så får ni 10% rabatt!
Man har tills den 15 juli kl 00.00 på sig att bestämma sig, det vill säga 00.00 mot den 16 juli.
Själv har jag fortfarande allvarlig beslutsångest....
Min lista har ökat sen sist och nu är jag snuskigt sugen på dessa lack:
Recycle



Locavore





Grunge














Stormy





Black Russian





Purple Haze
















Bruise






Coral





Bikini Bottom

















Square Pants





Starfish Patrick





Frugalista



















Look rich, be cheap



Concret Jungel



Under the Stars



















Alla bilder är lånade från RBL's hemsida.
Så jag måste 1) Råna en bank eller sälja en njure.....
2) Bygga om min två till ja kanske en fyra... Undrar vad mina grannar skulle tycka?

2 kommentarer:

  1. Hoppa över Black Russian och Under the Stars så är du av med två alla fall. BR är väldigt lik både det svarta med glitter från Precision och Lubu heels från ChG och UtS är väldigt lik Blk Bla Bong från ChG.

    Sen kan jag inte hjälpa digm er är jag rädd... :D

    SvaraRadera
  2. Jag hoppade över dem, funderade nämligen inte om BR var väldigt lik Lubu Heels så...
    Blev en hel del nedskärningar men jag lyckades tillslut....

    SvaraRadera