lördag 4 juli 2009

Nyshoppat: MAC pigment samples

Jag har nu varit medlem på Specktra ett tag och när jag då fick en chans att lägga vantarna på lite pigment samples från MAC så kunde jag helt enkelt inte motstå, jag köpte tre stycken men fick två till på köpet så det var en otroligt bra deal. Det enda som var lite tråkigt var att en av de som jag ville ha Deckchair redan hade sålts men men...Jakten på Deckchair går vidare men eftersom den inte längre går att få tag på i handel så är priset ganska tokigt ibland.
Pigmenten som jag införskaffade är:
Viz-a-Violet
Dazzelray
Rose
och de två som jag fick som bonus:
Vanilla
Smoke Signals
Allt som allt så är jag otroligt nöjd och de är sååå fina, kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker om bäst....

Här kommer de swatchade på min hand, från vänster till höger med början på den övre raden;
Vanilla, Smoke Signals, Rose, Viz-a-violet och Dazzelray

1 kommentar:

  1. Precis, har höjt bågen och lagt högsta punkten lite längre fram =)

    SvaraRadera