torsdag 9 juli 2009

Nyshoppat: Budgetshopping



Jag har ägnat mig lite åt budgetshopping idag, var nämligen på Dollar Store och kikade in utbudet och det fanns helt ärligt mer än jag hade trott.

Jag snodde för ett tag sen några borstar från min mamma som hon inte hade användning av och dessa kommer från märket Ztiz och jag tycker faktiskt att de är riktigt bra, en av borstarna som jag använder för att lägga MAC paint pot med har limmet släppt i så själva huvudet på borstern sitter löst men det är ju bara att limma igen så...
Jag hittade nu dessa hos Dollar Store och där kostade de flesta 10 kr styck, förutom den stora sneställda borsten, foundationsborsten och solfjädersborsten som kostade 50 kr.
De som jag plockade på mig är en liten borste för ögonskugga, en liten sneställd borste för eyeliner alt. ögonbryn och en liten eyelinerborste. Jag kommer att återkomma med vad jag tycker om dessa men jag gillar verkligen de jag har sen tidigare så....

Sedan hittade jag också en hel del lack och tillslut så bestämmde jag mig för 3 st nagellack från märket Ztiz, har ingen aning om vad det är för kvalite på dessa då jag aldrig har provat nagellack från detta märke men färgerna var väldigt fina och också de kostade endast 10 kr styck.




1 kommentar:

  1. Tja! hoppas allt går bra med körning osv i regnet :) tänkte fråga om du har lust att, ifall du åker tillbaka till samma affär, köpa ett par såna ögonskuggspenslar till mig. såna 10kr-penslar... jag har brist! och gillar inte riktigt någon av de billiga jag har hittat här i stan. kan föra över pengar till dig om du inte vill vänta tills vi ses igen :) kramkram

    SvaraRadera