onsdag 1 juli 2009

Naturligt med en twist: Lavender Whip

Okej jag kan kanske medge att detta inte kommer att tilltala alla, min pojkvän till exempel tycker inte att det är så fint men ja det struntar jag helt enkelt i för jag tycker att det är fint och trivs i Lavender Whip, så det så!!!Bilderna är tagna på kvällen så jag har varit ute en hel dag i solen (stan) med sminket och en del som fanns där när jag åkte ja det försvann under dagen. Lavender Whip framstår som mer rosa på kort än vad den egentligen är men på mig så blir den nog mer rosa än lila. 
Jag slänger in en kort taget med min mobilkamera så att ni får en idé om hur det såg ut när det var nygjort.

Jag ville som sagt inte ha så mycket smink eftersom det är sommar, sol och varmt....
Ansiktet: Buff perfect Everyday minerals, otroligt tunt lager, Yves roscher bronzer puder.
Highlight: Radiant Fix, Youthful essence och Aussie perk me Up
Ögonen: Lumene makeup base, MAC paint pot Bare study och Lancome Star Bronze 01
Läppar: MAC Lavender Whip  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar