torsdag 30 juli 2009

Mavala Freshy och Depend 156

Denna lackkombo prydde mina naglar förra veckan.
Kände att jag var sugen på något somrigt så valet föll på Mavala Freshy som kommer från deras sommarkollektion 2007 har jag för mig. Jag älskar verkligen detta lack, så somrigt och fint...
Köpte fler lack från den kollektionen, ett bubbelgumsrosa och ett aprikost lack men de har av någon mystig anledning försvunnit.....

Både Mavala och Depend kommer ju i miniflaskor och det tycker jag är väldigt praktiskt för då kan man köpte lite kosntiga färger utan att det gör något!
Ville piffa upp Freshy lite också så ovanpå så har jag lagt flakelacket 159 från Depend, rosaflakelack. Tycker att det blev fint och jag har inget negativt att säga om något av lacken då de håller bra, torkar fort och är lätta att applicera.

3 kommentarer: