måndag 6 juli 2009

Ledighet uppe i Hälsingland

Nu är jag uppe i Hälsingland hos mina föräldrar igen och njuter av att vara ledig, hade hoppats att det fina vädret skulle hålla i sig så att jag kunde åka till en badstrand men idag har det inte varit så fint och som det ser ut så kommer det att vara lite dyster de kommande dagarna också...
Har lite problem med fotning eftersom lyset inne i badrummet är något gult så kommer inte färgerna igenom när jag fotar smink men jag ska försöka lösa det, sen ä r det också något fel på skärmen då bildern är mycket mörkare här på mins föräldrars dator än hemma hos mig men jag ska pilla lite med inställningarna och försöka lösa det också.

Var tvungen att åka in på närsakuten också i lördags innan jag skulle åka hit då jag tillslut insåg att min astma var så pass påverkad av min förkylning att jag behövde mer medicin. Fick andas in lite där som ska räcka i två till tre veckor och vilken skillnad!! Har varit så slut en den senaste veckan, sist jag var så här slut var när jag hade lugninflamation men nu känns det mycket bättre.
Kommer att försöka lägga upp lite bilder imorgon, har en som jag fotade i köket igår som kanske duger.

1 kommentar: