fredag 17 juli 2009

Frizzy Bubble, godisinpirerad makeup

Okej detta är verkligen ingen vardagslook eller ens festlook, jag har gjort denna sminkning i en tävling på youtube och den skulle vara godisinspirerad. Valde min favorit godis närmligen Frizzy Bubble flaskor. Ja och så här blev det....
Jag har använt mig av min 120 palett ( det blåa och rosa), MUS Satin och på läpparna MAC Lickable. 
En sak som jag måste införskaffa är något som man kan göra vitt med, penna eller liknande, huvudsaken är att den ska vara täckande. Några tips någon??


Ja och nu så ska jag upp till Hälsingland igen så inläggen kanske kommer att vara lite färra nästa vecka eftersom dels så är datorn seg där upp, skärmen konstig och det är otroligt svårt att hitta bra beslysning då deras ljus är mycket gulare men jag ska göra mitt bästa!

5 kommentarer:

  1. Härlig fantasilook! Jag gillar!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, den var rolig att göra även om jag tyckte att den först likande något en 3 åring skulle kunna kladda på så blev det bättre när jag tonade och fixade.
    Kanske inte så godislik men ändock inpirerad av godis.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken rolig, bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Your look is wildly beautiful. I love to play with my makeup. I haven't done a look like that in years. I used to go out with lips that we're blue and eyes just as crazy. I got some very strange looks in the supermarket!

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack så mycket!

    Lucy: Thank you so much!

    SvaraRadera