söndag 12 juli 2009

Dagens: Vibrant Emerald och Lickable

Okej detta är kanske inte världens bästa bild eftersom jag ser hiskeligt trött ut men sak samma! 
Hade ganska bråttom imorse så jag la en neutral makeup, på vägen hem efter jobbet så stack jag in på Bodyshop en sväng och provade de nya eye definers och som vanligt så provade MUAn en av dem på mig. Jag kommer att prata lite mer om dem i ett senare inlägg.
När jag kom hem så var jag ack så trött så jag ville pigga upp mig lite så jag tänkte aha nu ska jag prova MAC Lickable som äntligen har kommit hem till mig. Är fortfarande trött men sak samma!

Foundation: Earthen Glow Minerals Annabelle
Bronzer: Yves Rocher
Rouge: Rasberry Bodyshop
Highlight: Radiant Fix Youtful Essence, Aussie Perk me Up och Radiant Glow Bodyshop
Läppar: MAC Lickable
Ögonbryn: Brow&Liner kit 03 Bodyshop
Ögon: Lumene eye makeup base, MAC paint pot Bare Study, Lancome Star Bronze 01 och Vibrant Emerald Bodyshop.

Vibrant Emerald är alltså en av den nya eye definers eller ja de är nya som permanenta i sortimentet och den syns tyvärr inte alltför bra på bilderna. MUAn la det väldigt ljus och suddat men den är helt fantastiskt vacker i alla fall. 

Här kommer en lite LOTD (lip of today) med Lickable från MACs Creamsheen kollektion. Den är helt underbar och färgen är något skarpare i verkligheten, mer fushia. Den är otroligt skön på läpparna, det är så att man önskar att man hade köpte fler från den kollektionen men men...Två är ju inte så tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar