söndag 12 juli 2009

Bodyshops Eye Definers

Vibrant Emerald, Glowing Amethyst, Shimmering Steel, Burnished Amber och Brilliant Blue
Jo tänkte att jag skulle ta och visa lite swatches på Bodyshops Eye Definers i färgerna:
Vibrant Emerald, Glowing Amethyst, Shimmering Steel, Burnished Amber och Brilliant Blue.
Dessa kommer alla att ingå i ordinare sortiment och det tycker jag är helt strålande då de alla är otroligt snygga. De är ganska krämiga så de glider på väldigt lätt och är välpigmenterade, enligt MUAn så ska de också fungera alldeles utmärkt som krämögonskugga. Jag tror däremot inte att det fungerar så otroligt bra om man har feta ögonlock som jag men jag kommer defintivt att prova.
Dessa kostar 98 kr och jag kommer att plocka på mig allihopa men det blir lite pö om pö, alltså någon/några åt gången.
Den jag hade tänkt köpa idag Vibrant Emerald var slut men skulle komma in igen på onsdag så då blir det lite handlande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar