tisdag 16 juni 2009

Shoppingtips: Rea på Åhlens

Just nu pågår det rea för fullt i stans affärer och jag har varit runt och kikat lite idag och på Åhlens reade de även ut skönhetsprylar så det är Åhlens som jag kommer att prata om nu.
Förra hösten eller sommaren så slutade Åhlens att sälja Nouba men de har plockat fram de produkter som de inte blav av med och rear ut dem nu till ett bra pris! Det fanns läppstift, läppennor, kajal, läppglans och mascara allt mellan 55-150 kr.
Det fanns också en del Dior, Estee Lauder och Chanel på rean men jag tittade inte så mycket på dessa. 

Nere bland budgetsminket så hittade jag en del godbitar!
MaxFactor läppglans för 49 kr i färgerna Be Rebellious, Be Impetuous och Be Adventurous. 
Jag gillar särskilt Be Adventurous som har en riktigt härlig aprikosig sommarfärg.


Loreals ColorAppeal Trio Oriental Beauty för gröna ögon och för mörka ögon. Otroligt fina jag skulle vilja ha båda!

Utvalda delar av Isadoras nagellack kostade 29 kr och det fanns både de nya med den vita korken och de gammal som hade svart kork. 

Isadoras Trio eyeshadow i olika färger för 49 kr. Detta är mina fyra favoriter, speciellt Hot Bronze och Funky Rose, de på den nedre raden. 

Isadora rouge kostade också bara 49 kr.

1 kommentar:

  1. Fin rea! Måste smyga in på mitt lilla Åhlens och se vad de kan tänkas ha..

    SvaraRadera