onsdag 24 juni 2009

Rescue Beauty Lounge hos Nailmail


Nästa månad (alltså juli) kommer Nailmail att presentera Recsue Bauty Lounge eller RBL som det också kallas som är ett amerikansk märke men otroligt läckra lack. Detta märke har vi som prenumeranter hos nailmail efterfrågat men eftersom vi alla var sugna på så många olika lack så gör Karin helt enkelt som hon gjorde med Nfu-oh, hon väljer ut 9 st lack, 3 i varje kategori men man får också beställa helt fritt från RBLs nagellacksortiment!!!! Helt otroligt och detta ger ju en lite beslutsångest....

Erbjudande gäller mellan den 1 juli och 15 juli så det kan vara en idé att börja spana redan nu, jag har spanat sen jag fick reda på att man kunde beställa fritt!

Själv har jag spanat in Stormy(grått), Black Russian(svart m rött glitter), Under the stars(mörkblått m blå glitter), Teal, Recycle(grön och fin), Bikini Bottom(ljusblå), Square Pants(ljusgul), Starfish-Patrick(ljuskorall), Coral och så de otroligt underbara glitterlacken
Frugalista, "Look rich, Be cheap" och Locavore.  Så jag har lite svårt att bestämma mig kan man ju säga!!!

6 kommentarer:

  1. Wow, det är inte varje dag man får läsa en kopia av sitt eget inlägg på någon annans blogg! För det är väl knappast en slump att det på pricken liknar inlägget jag skrev i förrgår? Och dessutom har en likadan bild?
    Det är jättekul att du inspireras av mina inlägg, men gör de till något eget i fortsättningen, okej?

    SvaraRadera
  2. Det är absolut inte menat att vara en kopia, jag har varit in på din blogg och läst inlägget men har absolut inte kopierat. Bilden har jag också satt ihop själv med hjälp av nailmail loggan som jag hade sen förut och RBL loggan, det är lite svårt att få den annorlunda då loggorna faktiskt är likadana, pluset knåpade jag dit själv också. Hade jag lånat din bild så hade jag hört av mig först.

    Jag ville vara tydlig med hur länge erbjudande gäller så att det inte är något missförstånd. Vad det gäller texten i inlägget så är jag inte riktigt säker på hur det är en kopia, vi skriver ju om samma saker så det är ju inte konstigt om det är liknade eller hur men jag lovar att jag inte har tagit texten från ditt inlägg.
    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du har tagit illa upp. Jag ska genast ändra loggan så att den inte är så lik den du har.

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt, är ju inte kul för dig heller om folk som läser våra bloggar ser likheten :P

    SvaraRadera
  4. Vad bra för jag vill absolut inte att du ska ta illa upp och jag har verkligen inte kopierat ditt inlägg. Loggan är nu annorlunda, när jag klistrade i paint så blev nailmail loggan automatiskt i samma färg som rbl loggan men nu så har jag klippt och klistrat och fått nailmail loggan i orginalfärg.
    Tänkte faktiskt inte alls på att likhet när jag skrev inlägget i natt utan jag ville bara ha en snygg logga med nailmail och rbl för att göra inlägget mer synligt.
    Tyckte att pluset kände som en bra idé då men men... Nu är det borta i vilket fall som helst.

    Nej det är absolut inte kul om folk tror att jag kopierar inlägg, inte kul alls. Texterna i min blogg är mina egna och jag tror ärligt talat att likheten i våra inlägg beror på att vi faktiskt skriver om samma sak.

    SvaraRadera
  5. Jag är sugen på massor av lack och har knåpat läääänge med en liten lista!

    SvaraRadera
  6. Jag har fortfarande otroligt svårt att bestämma mig....

    SvaraRadera