onsdag 10 juni 2009

Paletten från Netto

Jag såg denna palett första gången hos Micromiss och tyckte att den såg himmla fin ut! Det enda problemt var att det inte finns något Netto i Uppsala, attans....Gick genast in på forumet på Pret-ty och undrade om någon kunde tänka sig att hjälpa mig och tack vare Viktbloggerskan så har jag nu här paletten från Netto hos mig. Tack ännu en gång!!! Bilden nedan är tagen utan blixt
Denna palett har funnits i fler färger men de verka ha tagit slut på de flesta Netto, min är alltså grön och den kostar ynka 29 kr. För att vara en sån billig palett så är skuggorna väldigt bra pigmenterade och nyanser är otroligt fina, de ser inte mycket ut i asken men på huden....Suveräna!! Har inte provat att sminka med dessa men det kommer imorgon! Bilden ned är tagen med blixt. Här syns det vilka otroligt fina färger som göms i paletten!!!
Så om ni har ett Netto i närheten så spring genast dit och ryck åt er paletten!!! 

2 kommentarer:

  1. Inte illa! Hm, nu blev ju jag med sugen...

    SvaraRadera
  2. Nej den är oväntat fin faktiskt, blev lite skeptisk när jag såg den, ser ju otroligt tråkigt och likfärgad ut i asken men på huden oj vad snyggt det blev!!

    SvaraRadera