tisdag 23 juni 2009

Nyshoppat: Stargazer 233 och tips om goth/rockaffären Inferno

Jag var hemma under midsommar i Hälsingland och då passade jag också på att gå på Järvsö marknade och om jag ska vara ärlig så går jag dit mest för att äta Langos och köpa getost men man vet ju aldrig vad man kan hitta..... Denna gång så hittade jag ett helt underbart stånd med goth/rockkläder, smycken och smink. Ägarinnorna av ståndet har också en butik och den heter Inferno och ligger i Ljusdal och den är minst lika fantastisk den! Kläderna var otroligt läckra och smyckena.....Jag kan nog inte beskriva hur vackra de är...Smycken är av märket Alchemy Group och ja de är helt fantastiska, kommer nog att införskaffa mig något fint därifrån jag! Titta bara, bilden är lånad från Alchemy Gruops hemsida(http://catalogue.alchemygroup.com/tradecat/pop-up.php?iref=P535)

I vilket fall som helst så var det ju inte det jag skulle tala om utan om smink. Naturligtvist så hade Inferno Stargazer och med den otroligt billiga marknadspriset, 20 kr, så köpte jag naturligtvis ett lack. Efteråt när jag kom tillbaka till bilen så undrade jag varför varför köpte jag inte fler men skyller helt enkelt på spöregnet!
Stargazer chromelack nr 233 som är en isblå färg, otroligt snygg och verkar täcka på ett lager och torkar snabbt men har bara testat en sväng på min mammas ena nagel så mer om detta lack kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar