måndag 1 juni 2009

Nyshoppat: Läppstift nr 42 från Bodyshop

För ett tag sen så fick jag en bonuscheck från Bodyshop på 100 kr och jag hade tänkt att jag skulle köpa en av skuggorna från sommarkollektionen med den men...ja jag har ju Manly paletten så jag tänkte att strunt i det!Så idag när jag gick förbi så såg jag att de reade ut läppstift, 20% fick man på dem så de kostade alltså 119,50 kr istället för 149 kr. De hade ett läppstift där som inte såg ut att vara så fint men jag tänkte att jag skulle testa det på handen och det var en alldeles underbar nudefärg, lite kolaaktig mot aprikost om jag själv får bestämma färgen.
Jag tycker mycket om Bodyshops läppstift, har i och för sig bara två men jag gillar formulan på dem och det faktum att de inte verkar torka ut mina läppar. Plum som jag har sen tidigare är en ganska neutral nyans som går mot rosa och detta läppstift nr 42 (tyvärr så står det inget namn på hylsan) är alltså neutralt med dragning åt kola och aprikos hållet.

1 kommentar: