torsdag 11 juni 2009

Nubar Moodies: Blue violet to Sky Blue

Första lacket att bli provad från Naimail leveransen är: Blue violet to Sky blue.
Detta är alltså ett lack från Nubar och är en Moodie, det vill säga att den ändrar färg efter temperatur.
Här ovan har jag spolat kallt vatten på pekfingret och ringfingret. Visst är det vackert?
Lacket är lätt att lacka med och torkar väldigt snabbt men det är väldigt skirt så det behövs många lager för att få det täckande. Jag har fyra lager på bilder och det är fortfarande lite vnl (visible nail line) men jag älskar färgen så jag tycker inte att det gör så mycket.
Jag föredrar färgen som lacket får om det är kallt framför den färg den har när det är varmt men det är fortfarande en såååån vacker färg. I bland så kan man se att tipparna är lite mörkare än resten av nageln, här har jag spolat lite kallt vatten på tipparna så att det ska synas bättre.

2 kommentarer:

  1. Ooooh! Jag vill också ha mina! Det ser ju fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  2. Den är sååååå fin! Är nog min favorit, tyvärr så gick den görna Muave green sönmder i frakten och vet inte om det finns fler av den så.....

    SvaraRadera