onsdag 10 juni 2009

Nailmail: Nubar Moodies


Så var det dags för Nailmail igen och denna gång så fick vi Nubar Moodies, den ändrar färg efter temperatur och jag har sett fram emot dessa ända sen Karin började fundera om hon skulle ha dem.
För de som inte har läst om nailmail förut så är det en prenumerationstjänst på nagellack som är svåra att få tag på i Sverige. De finns i tre kategorier: Classy, Vamp och Edgy och jag brukar beställa lack ur Vamp och Edgy kategorin.

Denna gång så valde jag ett paket med två lack från Edgypaketet: Blue Violet to Sky Blue och Orange Sparkel to Red Sparkel, och ett lack från Vamppaketet: Mauve Green to Jungel Green.
Tyvärr så var posten dum så Muave Green kom fram i tusen bitar....Men det lack som jag såg mest fram emot Blue Violet to Sky Blue kom fram intakt så jag är lycklig ändå!! Lackade genast om till Blue Violet men har inte hunnit fotagrafera än men kan säga att det är otroligt snyggt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar