måndag 29 juni 2009

Lina och suktandet efter LE smink (Lavender Whip &Lickable)

Jag tänkte börja med att säga äntligen!! Har lyckats få tag på Lavender Whip från MAC:s Creamsheen kollketion som jag har suktat efter ett tag. En typisk Lina grej är att se framemot kollektioner och sen när de anländer övertyga sig själv om att jag inte alls behöver/vill ha något för att sedan när de inte går att få tag på bli tok sugen igen. Detta har hänt några gånger under året och när bilderna på Creamsheen kom upp så var det ett läppstift som föll mig i smaken och det var Lickable, en kall rosa nyans, som såg helt fantasisk ut men jag åkte inte och kolla på kollektionen och köpte således inte något. Fär några veckor sen så insåg jag att Lavender Whip, rosa-lila läppstift, såg helt urtjusigt ut och att jag ville ha Lavender Whip och Lickable. Sagt och gjortjag begav mig ut på nätet och letade och med hjälp av Specktra så hittade jag dem (och mycket annat som jag inte har råd med...). Lickable är förhoppningsvis på väg hit och Lavender Whip har redan landat.
Vad kan jag säga annat än att jag älskar detta läppsift, otroligt skönt på läpparna och så fin färg. Love it!

Jag har ju inte hållit koll på kollketioner så länge men i alla fall sen i Julas och det har samlats på hög de sakerna som jag skulle vilja ha men som inte går att få tag på. Nu pratar jag mest om MAC eftersom de dels är så hypade och upptrissade och sen för att de har släppt en hel del "Lina" produkter. Om vi ska lägga till sådant som man inte kan få tag på I Sverige så blir listan mycket lång......
Misstänker starkt att en hel del från Style Warriors kommer att hamna på den listan eftersom jag tycker att den kollektionen är urläcker, men vem vet jag kanske lyckas handla något från den kollektionen innan den försvinner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar