torsdag 4 juni 2009

dagens: Somrigt lila med Manlypaletten

Detta är egentligen gårdagens då jag var ut på pub med vänner och bekanta inom studentföreningen Fjölnir, dagens är inte så spännande då jag hade tokbråttom i morse och bara slängde på mig smink.
Ansikte: Mary Kay Beige 400, Finishing dust Everyday minerals, concealer Sheercover
Rouge: Rasberry Bodyshop
Highlighter: Aussie Perk me Up Everday minerals
Mascara: Maxfactor False lash effect



Jag var sugen på att ta fram min Manlypalett igen och leka lite och valet föll på lila. Jag har använt 3 lila skuggor från Manlypaletten, nr 3 på tredje raden (den nedersta paletten, från vänster) har jag över hela locket, nr 5 från samma rad som ett v vid yttre delen av ögonlocket och slutligen nr 9 från samma rad i globlinjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar