tisdag 16 juni 2009

Dagens : Enkelt med guld och rosa



Hade lite bråttom imorse när jag skulle iväg så det blev en enkelt sminkning. Jag har i princip bara svept en guldskugga över ögonlocken och markerat ögat med Gosh velvet touch waterproof Hyptnotic Grey längs nedre fransraden. 

Var in på Bodyshop för att kolla de nya läppstiften och den otroligt snälla MUA:n sminkade mig lite extra. På läpparna så det blev det ett av de nya läppstiften nr 57 och på kinderna Hot brights Blush i färgen Pink Skyline. 
Läppstiftet som ingår i det ordinarie sortimentet är en otroligt fin färg och en blandning mellan rosa och korall, 155 kr. Hot brights blush som tillhör sommarkollektionen är otroligt fin, en mörkare rosa (hallonrosa) och en ljusare som man kan ha som highlight. Det är ett väldigt fint skimmer i dessa, tyvärr måste jag säga att priset är lite i högsta laget annars så skulle jag slå till men 315 kr.....nja......
Bas: Everyday Minerals Buff perfect
Ögon: Lumene Eye makeup base, MAC paint pot Bare Study och Lancome Star Bronze 01

2 kommentarer: