onsdag 17 juni 2009

Bodyshops Läppstift- kärlek vid första ögonkastet....

Bodyshop har släppt nya läppstift, för att vara bestämt 37 st och de kostar 155 kr.
Jag har ju förut nämt några gånger att jag verkligen gillar bodyshops läppstift då jag tycker de ger en otroligt bra färg och de torkar dessutom inte ut mina läppar.
Läst på Lipgloss Bitch om läppstiften och gick glad i hågen till Bodyshop i dag för att se om de hade kommit in och ja de hade de!! Alla fall en hel del, tror jag var inne på bodyshop och kollade på dem i säkert en halvtimme och tänkte visa några favoriter.
Jag har hittat fyra st som jag ska köpa och den absolut första som kommer att flytta hem till mig är nr 58 Magenta Glow. Så otroligt snyggt!!! Provade naturligtvist på läpparna och visst är det fantastiskt!? Jag tror att jag är kär......

De andra är det rosa-koralliga nr57, aprikosa 66 och den rosa 48.
Här syns de swatchade på min hand


Andra som jag också tyckte var fina är dessa. Ni kan ignorera strecken på handen för jag var inne på MUS först och kollade på eyeliners. Det finns några läppstift som skulle vara otroligt snygga på lite mörkare läppar som tex den organgguldiga eller den bruna, de längst upp.
De som jag tycker är så otroligt bra med dessa är att de är i ordinarie sortiment så man behöver inte stressa för att hinna med att köpa dem!


5 kommentarer:

  1. Vad kul att just de läppstift du gillar dyker upp i massor med nya färger! Tyckte också det Magenta-färgade var supersnyggt :)

    SvaraRadera
  2. Ja man blir så glad! Tycker egentligen att de är lite dyra men ja ordinarie sortiment så jag kan ta det pö om pö! Älskar Magenta den är sååååå fin!

    SvaraRadera
  3. Läckra färger! Jag handlar aldrig från TBS men kanske kan tänka mig att smyga in och klämma lite försiktigt på deras läppstift...

    SvaraRadera
  4. Jag är lite kär i läppstiften men jag tycker att överlag så är bodyshop lite dyra. Brukar handla därifrån ibland och då mest deras bodybutter men ibland så slinker det ned lite smink också.....

    SvaraRadera
  5. Det längst upp i högra hörnet skulle kunna passa mig

    SvaraRadera