söndag 10 maj 2009

Star Magnet Pruple

Loréal Star Magnet Purple har prytt mina naglar nu i ett par dagar och det är ett riktigt snyggt lack även om jag inte riktigt vet om jag skulle vilja kalla det purple direkt... Är mer rött än lila men men...Lacket torkar oväntat snabbt och jag har två lager på mina naglar, det är däremot lite svårt att få dit stjärnan utan att sabba nagel men med lite övning så!
Stjärnan får man dit med hjälp av en liten magnet på korken som man ska hålla nageln nära och för att jag skulle få någon stjärna så krävdes det att jag höll nageln super nära. Detta resulterades i några små fadäser men inget som syns så nog med överlacket på!
Detta lack kommer nog att bli en favorit när jag har lärt mig att behärska tekniken, som det var nu så tog det närmare en timme att fixa naglarna eftersom jag sabbade dem och var tvungen att lägga ett nytt lager och så vidare.
Är man sugen på att prova dessa lack så rekommenderar jag en visit till H&M för att plocka upp dem till ett betydligare billigare pris: 39 kr istället för 98 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar