fredag 8 maj 2009

Shoppingtips: Rabatter på H&M

H&M brukar ha varor till kampanjpris men det är inte alltid som jag tycker att de är så bra att jag måste tipsa om dem! 
Just nu så har de förutom rabatt på paletterna från Isadora, 139 kr istället för 179 kr, också ett gäng andra bra saker!! Det har också släpts en till palett från Isadora som tillhör sommarkollektionen, nämligen Delirious! Jättefina bilder finns hos Bjooti!

Isadoras nagellack för 39.50 kr, ordinariepris 69 kr har jag för mig. Det fanns en hel del fina färger, dels det gråa cremelacket(bilder finns hos Makeupoholic) från Smokey eyes kollektionen men också några riktigt fina sommarfärger! Bilder på några av de fina lacken som man kan hitta finns hos Makeupoholic och Bjooti

Loreals Star Magnetlack för hmmm undrar om den var 39 eller 49 kr...osäker, ordinariepris 98 kr! På korken till flaskan så sitter det en magnet och med hjälp av den så får man ett stjänmönster i lacket. 
Jag har tre av lacken själv: Purple, Copper och Magnetic Grey. De är riktigt läckra men lite småknepiga! Vet inte riktigt varför jag inte köpte silver...Kanske blir nu då. Har just nu målat naglarna med Purple så imorgon kommer bilder! 

Loreals nya läppskapelse: Color Rich Shine Gelee för 98 kr, ordinariepris är 130 kr! Dessa är jag otroligt sugen på att prova. De ska innehålla bidrottingsgele så de är vårdande, med glans och färg! Jag har provat dem på handen och de känns ljuvliga! De finns i 8 olika färger, mina favoriter är Strawberry och Sweet Lychee har jag för mig. 
Nyfiken? Bild finns hos Bjooti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar