tisdag 5 maj 2009

Shoppingtips: Rabatt på Isadoras paletter på H&M och Lindex

Just nu så är Isadoras paletter snäppet billigare hos Lindex och H&M då de är annonsvaror.
I vanliga fall så kostar dessa paletter 179 kr men nu kan man lägga vantarna på dem för endast 139 kr.
Själv är jag otroligt sugen på att köpa både Blooming Spring och Smokey Eyes men eftersom pengarna tryter lite och jag väntar på min manly palett så ska jag avvakta...tror jag.....

De paletter som finns är:

Smokey Eyes
En palett med matta färger för att kunna få till smokey eyes både för dagen och för kvällen. Färgerna går från benvit, grått och svart.













Blooming Spring
Skimriga färger med vårkänsla och något varmare ton. Den aprikosa skugga är otroligt fin!









Millenium Star
Skimriga lite kallare färger, ganska frostiga färger. Kom ut tillsammans med julkollektionen Dazzling Diamonds. Bilder finns att se hos Lipgloss Bitch.


Matte Chocolates
Som det hörs på namnet så är detta matta skuggor i bruna färger, kom ut tillsammans med höstkollektionen Bare Beauty.



4 kommentarer:

  1. Bra tips!
    Jag har sneglat på den matta bruna paletten ett tag. Skulle vara lika bra att skaffa ett kit med såna, för de är ju så tråkiga att köpa en och en!

    SvaraRadera
  2. monster-craving i min blogg idag!

    SvaraRadera
  3. Kul att ni gillar det! Som sagt så är jag själv sjukt sugen på två av paletterna men men... De har också andra saker till kampanjpriser, i alla fall H&M.

    SvaraRadera