måndag 11 maj 2009

Scrubrondeller från Apoliva

Jag såg dessa scrubrondeller hos Makeupjunkie och blev naturligtvist nyfiken.
Apoteket har under sin serie Apoliva lanserat rondeller men små fina korn i som ger en effektiv scrub.


Eftersom min hy är känslig och blir lätt irriterad av scrubning så jag var lite skeptiskt men tänkte att jag i alla fall skulle prova. Har nu använt dem fyra gånger och tycker att det fungerar hur bra som helst! Min hy blir inte så röd, inte rödare än normalt och jag tycker faktiskt att detta är en mildare scrubning än vissa traditionella peelingar.
Det absolut bästa är priset: 24.50 kr för 30 rondeller! Så spring nu genast till närmaste apotek och införskaffa!

5 kommentarer:

  1. Visst är dom bra! Mycket bättre än vanlig scrub. :)

    SvaraRadera
  2. Jag provade idag, stod i duschen och skrubbade ansiktet medan inpackningen verkade. Sjukt praktiskt eftersom man inte behöver kladda och skölja av, och dessutom håller sig ju kornen på plats i bomullsrondellen istället för att försvinna från under fingrarna.

    SvaraRadera
  3. De här måste jag testa, så mycket bra som jag hört om dem!

    SvaraRadera
  4. Visst är de toppen?
    Jag älskar mina!
    Billiga, effektiva, milda och hållbara små rackare så de tål att gnuggas lite!
    :)

    SvaraRadera
  5. Ja det är otroligt bra, blev förvånad faktiskt!
    Saintbella tycker absolut att du ska prova, billiga är de ju dessutom! Har suktat efter lite dyrare peelingar (Kanebo Silk och Steam) men denna fungerar utmärkt så....

    SvaraRadera