onsdag 13 maj 2009

Ont i ryggen och dans

Jag har varit lite tyst de senaste dagarna, eller ja igår då i alla fall, och det beror på att jag har haft ganska ont i ryggen. Idag så pallade jag iväg mig till en naprapat för behandling och jäklars vad de knakade! Tydligen så hade jag en del låsningar i ryggen då jag har belastat den snett, förmodligen sen mitt eminenta fall i en trappa på jobbet. Nu känns ryggen jäkligt öm och det är lite jobbigt att stå och otroligt tröttande för ryggen att sitta, idag på jobbet så var jag tvungen att ta små minipauser där jag gick omkring eller la mig ner på golvet. Jag har definitivt inte tid för detta just nu och hoppas att det känns bättra imorgon! Till helgen ska nämligen jag uppträda med min dansgrupp och det kommer nog med rep och så vidare bli ca 6 timmars dansande.
Just nu är det också mycket funderande på hur jag ska se ut, frisyr och smink till lördag... Vem vet jag kanske lägger ut en bild eller två på hur vi ser ut...Om ni är snälla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar