tisdag 26 maj 2009

Nfu-oh 130 och Nfu-oh 59


Mycket Nfu-oh har det blivit nu men eftersom de landade i min brevlåda från Nailmail nyligen och jag verkligen har varit sugen på att prova så kunde jag inte hålla mig.
Det rosa hololacket från Nfu-oh fick bara sitta i några dagar innan jag lackade om till Nfu-oh 130 som är en vampig mörkröd creme som är otroligt fint och som täcker väldigt bra. Ett lager skulle det kunna fungera med om man är lite skicklig med pensel. Jag har två lager.
Tror att jag har något eller några lack som påminner lite om Nfu-oh 130 men ska swatcha dem för att vara riktigt säker.
Över Nfu-oh 130 så har jag lagt två lager med flake lacker Nfu-oh 59 som har oranga flakes med en rödare bas. Tillsammans blir de otroligt snygga, lite juligt kanske men sak samma!!
Älskar flakelack och får lite lätt svårt att sluta stirra på naglarna eftersom de skimrar så fint från rött, orangt till grönt....Så fint!!!

3 kommentarer:

  1. Urtjusigt! Tycker inte alls att det ser så juligt ut, utan det är bara vampigt vackert! :)

    SvaraRadera
  2. Nfu-oh gör underbara flakelack.

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut! Jag har dem här på fönsterbrädan så det blir nog snart av för mig med att testa dem, men jag har lite beslutsångest över vad som ska provas först.

    SvaraRadera