torsdag 21 maj 2009

Nailmail: Nfu-oh


Det kanske är bekant vid detta lag att jag prenumenerar på nagellack via Nailmail. Varje månad så får man otroligt snygga lack som är lite knepiga att få tag på här i Sverige.
Men nu över till Nfu-oh!
Som jag har längtat efter dessa lack... Min kärlek till Nfu-oh började redan förra sommaren då jag såg några flakelack från Nfu-oh hos Rocketqueen och Sminkan. Färgerna såg helt fantastiska ut och designen på flaskorna är helt underbara. Då kunde man endast få tag på dessa lack från Nya Zeeland och frakten gick då natruligtvist på en del.
Jag har redan hunnit lacka mina naglar med ett av lacken, nämlingen det holografiska nr64 och gudars vad otroligt vackert det är!!!! Jag kommer defintivt att köpa fler av dem och förhoppningsvis så inom en inte alltför avlägsen framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar