söndag 10 maj 2009

Manly paletten...Mine...My preciuos...

Efter att ha sett den palett hos många bloggare och varit otroligt sugen på att införskaffa den själv så hittade jag en för ca 15 dollar. *happy dance...*
Paletten kommer från Hongkong och innehåller 120 skuggor som är bra pigmenterade, färgerna är i rengbågensfärger!! Två av skuggorna var däremot sönder men men...2 av 120 är inte så tokigt så jag är nöjd ändå. Fick en borste också med på köpet och det verkar vara en bra borste.
Har inte haft möjlighet att leka så mycket med den då jag fick den i fredags men nu jäklar!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! Den är härlig att leka med!

    SvaraRadera
  2. Tack tack, är glad för att jag äntligen gjorde slag i saken! Nu är det bara "några" paletter från coastal scents som är kvar för att jag ska känna mig väldigt nöjd på den fronten....

    SvaraRadera