tisdag 19 maj 2009

Essie Liqorice med Nfu-oh 60


För ett tag sen fick jag min första Nfu-oh lack från Rocketqueen genom ett byte på Pret-ty och jag har haft det förut men vet inte om jag någonsin visade det här på bloggen...
Förra omgången av Nailmail så fick vi Essie lack och bland dem som jag fick fanns Liqorice, ett svart lack. Tänkte att jag skulle passa på att prova Liqorice men ville inte ha helsvarta naglar så...Nfu-oh 60 fick det bli till.

Essie Liqorice är som sagt ett svart lack och det behövs nog 3 lager lack om man vill att det ska täcka men jag har bara 2 lager eftersom jag skulle toppa med ett annat lack. Tyckte att det torkade ganska snabbt. Nfu-oh 60 är ett flakelack med svartbas och flaken är orange som skimrar i grönt och gult, otroligt vackert. Jag har haft två lager av Nfu-oh 60 på nageln.
Baslacket är Nubar Foundation och toplacket är Nubar Diamont Seal and Shine, mitt toplack har jag redan använt hälften av så jag måste ta och införskaffa en ny omgång av sånt. Finns det någon fylla på flaska tro?

Imorgon kommer lite mer Nailmail eftersom jag fick min leverans idag men jag har inte hunnit fota dem än.

2 kommentarer:

  1. Ohh, snyggt! :D Samma kombo som jag körde tror jag, det är så läckert!

    SvaraRadera
  2. Älskar kombinationen jag också! Kommer definitivt bli fler liknande!!

    SvaraRadera