torsdag 28 maj 2009

Dagens: Guld, brons och brunt

Dagens är egentligen gårdagens men har en liknande sminkning idag.
Nu när det börjar gå mot sommaren, vilket inte märks i ett regnigt Uppsala, så tycker jag om naturligare ögonmakeup som går i brons, guld och brunt.
Ansikte: Mary Kay Beige 400, Finishing dust Everyday minerals
Rouge: Rasberry Bodyshop
Highlighter: Aussie Perk me up Everyday minerals
Läppar: Plum Bodyshop

Jag har lagt Lumene eyemakeup primer som bas över hela locket, sedan lite finishing dust opå det och avslutat med MAC paint pot Bare Study. I globlinjen så har jag lagt en brun skugga från Shimmer Waves Bodyshop, jag har också lagt en guld/bronsig ögonskugga på locket från samma Shimmer waves.
Mascaran är just nu Maxfactors False Lash effect som jag håller på att testa.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du var! :D
    Supersnygga läppar och pigg och fräsch mejk i övrigt.

    SvaraRadera
  2. snyggt! Du ser klassisk och fräsch ut!

    SvaraRadera